Miért használjunk Google Ads display hirdetéseket?
A Google Display hálózatában több tízezer oldal található, melyeken hirdetést tudunk megjeleníteni.
Olyan oldalakat célozhatunk be, mint a Youtube, Gmail, hvg.hu, vg.hu, nemzetisport.hu, vatera.hu, startlap.hu stb.
Többféle célzási módot használhatunk:
- Kontextuális célzás: megadunk kulcsszavakat és a rendszer hozzájuk hasonló kontextusú cikkek közelében jeleníti meg a hirdetéseinket.
- Elhelyezés célzás: konkrét weboldalakat célozhatunk be.
- Oldal tematika célzás: a Google az egyes oldalakat külön tematikákba sorolja, így ezeket a tematikákat is tudjuk targetálni.
- Érdeklődés célzás: a Google minden felhasználójáról vezeti, hogy milyen tematikájú oldalakat látogatott meg (a saját érdeklődéseit itt találja), így különböző érdeklődési kategóriákra is célozhatunk.
- Demográfiai célzás: a rendszer a Google fiókunk létrehozásakor (mellyel a Youtube, Gmail, Google+ stb. szolgáltatásaiba jelentkezünk be) megadott adatokból a korunkat és a nemünket is tudja (feltéve, hogy be vagyunk jelentkezve).
- Remarketing célzás: az aloldalainkban elhelyezett kód segítségével az oldalunkon járó embereket újracélozhatjuk a Google Display hálózatán.
- Hasonló közönség célzása: a remarketing listánk alapján a rendszer a listán lévő felhasználókhoz hasonló érdeklődéssel és demográfiai adatokkal rendelkező felhasználókat céloz be.
- E-mail cím alapú célzás: lehetőség van egy e-mail adatbázis feltöltésére és ennek célzására is.
Ezeknek a célzásoknak a tetszőleges metszetét használva kis meddőszórással érhetjük el a célcsoportunkat.
Futtathatunk szöveges, képes és videós hirdetéseket is.
Kattintás és megjelenítés alapon is hirdethetünk céljainktól függően.
Itt is mérhetjük a konverziókat és a megtérülést.
Bármikor elindíthatjuk és leállíthatjuk a kampányainkat.
Kereséseket generálhatunk a termékeinkre.
A megfelelő célcsoportnak reklámozva célzottan építhetjük az imidzsünket.