A Facebook kikerülhetetlen. Miért?
5,26 millió felhasználó Magyarországon.
Pontos célzás:
- korra (akár csak a 33 éves embereket is meg lehet célozni):
- nemre (pl. 33 éves férfiak):
- tartózkodási helyre (pl. 33 éves budapesti férfiak):
- érdeklődésre (pl. Rubint Réka iránt érdeklődő 18-30 éves szegedi nők):
- családi állapotra (pl. házas, 35-50 éves pécsi férfiak):
- gyerekek korára (pl. 4-12 éves gyerekkel rendelkező, magyar nők):
- végzettségre (pl. diplomával rendelkező 25-30 éves pécsi nők és férfiak):
- beszélt nyelvekre (pl. németül beszélő, diplomás férfiak, akik érdeklődnek a programozás iránt):
Rugalmas, bármikor elindítható és leállítható.
Lehet kattintásonként és megjelenítésenként is fizetni.
Lehet konverzióra (rendelésre, vásárlásra, foglalásra, applikáció telepítésre) optimalizálni.
Többféle hirdetési formátumot is létrehozhatunk:
- ha likeokat szeretnénk: like adek
- ha külső oldalra vinnénk az emberket: clicks to website, conversion adek
- ha FB app használatot szeretnénk növelni: app engagement és app install adek
- ha a rajongóink aktivitását növelnénk: page post adek (photo, text, event, video stb.)